Maar ik kon het antw. niet terugvinden met de zoekfunctie en die topics zijn te oud om omhoog te schoppen.
aangezien ik op stage ga voor 20 weken wil ik wel een goede pil hebben, ik heb nu opeens weer ee andere gekregen opzich prima, niks veranderd verder.
Maar ik ben altijd in de stopweek ontzettend ziek de eerste 2 / 3 dagen. Dan voel ik me koortsig, zweterig, lusteloos, slap en ziek en dan blijf ik ook vaak thuis van school
Nu wil ik dus naar de huisarts gaan voor een nieuwe pil ofzo, maar ik heb nog maar 1 maand om het uit te proberen en als het niet werkt baal ik wel flink als ik en heimwee heb en me beroerd voel omdat ik ongesteld ben.
Nou hoorde ik dus van een klasgenoot dat zei een pil heeft waarmee je niet meer ongesteld word, ik kan er alleen niets over vinden op internet.
Ook hoorde ik dat je met de prikpil niet meer ongesteld word, nou dan heb ik dat prikje er wel voor over en er bestaan ook implantaten die in je arm worden gezet en dan schijn je er ook minder last van te hebben.
Gebruikt iemand zo'n pil, prikpil, implantaat en wat zijn de ervaringen?
want als ik naar de HA ga krijg ik miss iets anders maar stel dat het niet werkt en ik krijg weer iets anders en dat werkt ook niet ben ik niets opgeschoten, vandaar dat ik het eerst wilde vragen hier
Of is het heel stom als ik hiermee naar de huisarts ga?

overigens slik ik ook altijd paar strips achter elkaar door... vind ongesteld zijn maar stom dus stel het altijd uit..
Ský-Iðinn frá Sjávarfalli
).