Paardenforum Cavaletti

Het is nu 12 dec 2018 21:17

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 jul 2015 20:38 

Hey iedereen,

Ik ben momenteel bezig met een afstudeeronderzoek voor Serious Gaming in het Middelbaar onderwijs. Hiervoor ben ik de speelstijlen (killers, achievers, explorers en socializers) onder de jongeren in kaart aan het brengen.

Ik zou graag van de mogelijkheid gebruik willen maken om ook respondenten via het forum van Cavaletti te krijgen. Hierop zitten uiteraard ook een aantal scholieren en het is ook voor hun interessant om te weten welke speelstijlen er zijn en wat het effect hiervan is in games die mogelijk toegepast gaan worden in het onderwijs. Het is belangrijk dat mensen met verschillende hobby's de enquĂȘte invullen.

De gemiddelde invultijd van de enquete is 4 minuut en 20 seconden. De resultaten geef ik vrij en zijn ook terug te vinden in mijn uiteindelijke scriptie. Het mag door Calavetti overal voor gebruikt worden mochten ze dit interessant vinden. Het doel van mijn afstuderen is om te kijken hoe serious gaming de motivatie van leerlingen kan verhogen.

De leeftijdscategorie voor dit onderzoek is 14 t/m 17 jaar. De enquete is te vinden via:

http://chkmrkt.com/rhwjo

Mocht je vragen hebben of meer informatie willen over mijn onderzoek, post hieronder dan even een reactie waar ik binnen 1 dag op zal reageren!

Alvast bedankt voor het invullen en als bedankje verloot ik 2 waardebonnen van 25 euro onder de deelnemers!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur