monday schreef:Waarom plaatsen ze niet ook foto's van alle paardjes die er wèl goed uitzien?

Suusje schreef:monday schreef:Waarom plaatsen ze niet ook foto's van alle paardjes die er wèl goed uitzien?
Dat vind ik wel een goede zaak hoor. Als ze ook de goed verzorgde paarden erbij zouden zetten zouden weinig mensen het erg vinden dat er een stel slecht verzorgde paarden bij zitten. "Dat is toch maar een klein deel namelijk, het overgrote deel wordt wel goed verzorgd."
Alle paarden horen er toch goed uit te zien?!

monday schreef:Suusje schreef:monday schreef:Waarom plaatsen ze niet ook foto's van alle paardjes die er wèl goed uitzien?
Dat vind ik wel een goede zaak hoor. Als ze ook de goed verzorgde paarden erbij zouden zetten zouden weinig mensen het erg vinden dat er een stel slecht verzorgde paarden bij zitten. "Dat is toch maar een klein deel namelijk, het overgrote deel wordt wel goed verzorgd."
Alle paarden horen er toch goed uit te zien?!
Ja elk paard hoort goed verzorgd te worden, maar daarom hoef je nog niet te doen alsof alle paarden er slecht aan toe zijn? Dat is net zo goed bedrog en stemmingmakerij!
Sim schreef:Ik word woest als ik naar dat veulen kijk en naar die shet waarbij de strotouwtjes bijna in zn hoofd gegroeid zijn !!![]()
vanlou schreef:Ik kan hier echt niet tegen,kleine wondjes of niet het hoort gewoon behandelt te worden.Maar ik ben ook maar 1 keer in mijn leven naar zo,n markt geweest en dat was ook wel de laatste keer,de arme beesten.
Goldenlady schreef:Ik ben het monday eens, waar zijn de fotos van paarden die er wel goed uitzien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten