Paardenforum Cavaletti

Het is nu 24 feb 2020 08:03

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 maart 2013 18:13 

Ik snap het niet hoor. Op 13/3 schrijf je dat er geen probleem is qua betaling. Op 16/3 is er ineens niet meer betaald sinds januari. Verder zeg je dat je dochter gewoon meegaat naar de paarden, en dan moet je weer oppas regelen? Het is niet erg duidelijk zo. Weet je zeker dat je duidelijke afspraken hebt met het meisje, en vooral met haar ouders? En dat je geen tegenstrijdige boodschappen geeft? Ik geef puur een voorbeeld, ik zeg niet dat het bij jou zo is: "Ach, dan zal ik het geld de volgende keer wel hebben." Bijvoorbeeld.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 maart 2013 21:10 

ik zou sowieso nog een keer bellen en opnieuw de afspraken doornemen, en zeggen dat ze bijvoorbeeld anders nog een kans heeft om te komen enzo, en anders een ander meisje gaat zoeken?
als ze dan nog steeds niet komt, kun je contact opnemen met de ouders, zeggen dat ze niet meer komt, dat je er klaar mee bent, en naar een ander meisje gaat zoeken.
maar dan wel op een nettere manier ;)

groetjes,

[color=#FF00BF]Sunshine

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 maart 2013 15:32 

@sannepaard. Waar ben ik niet netjes geweest? Ik probeer alles zo netjes mogelijk op te lossen.

Ik heb hen gevraagd om met een oplossing te komen. Dit is hun laatste kans. Mocht ik niks meer horen, of geven ze aan.niet te willen betalen. Dan ga ik op zoek naar een ander meisje.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 maart 2013 19:35 

gewoon even met de ouders contact opnemen.
ik heb dat van een paar jaar geleden ook gehad, ik had dan een schriftje op stal liggen en daar moesten ze inschrijven wat ze die dag met de pony had gedaan.
op een gegeven moment zag ik niets meer staan, dus nam ik even contact op. bleekt het dat die mensen op stal die 2 meiden af kraakte dus durfde ze niet meer te komen. arme meisjes.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 maart 2013 10:36 

Negeer je mijn vragen bewust?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 maart 2013 09:41 

@sissie, ik had geantwoord. Alleen mijn bericht staat er niet?

Ik regel alleen oppas als ik overdag ga. Dan kost het me inderdaad geld. Ik ga alleen overdag als Eke mee is.
De andere dagen gaat mijn vriend mee. Dan gaan we met de auto. Doe ik mijn paarden terwijl hij met de kleine speelt/toekijkt/koffie drinkt met de stalhouder.
Ook een dag in de week dat ik haar met de fietskar meeneem. En dat de vrouw van mijn stalhouder even een paar uurtjes oppast.
Een dag in de week past mijn moeder op. Dan heb ik vrijwillig werk.

Ik heb dus echt alleen oppas als meisje meegaat. En als ze dan zo laat afzegt.(vaak de avond van te voren). Dan zit ik aan mijn oppas vast. Die vraagt betaling indien er niet voor 24 uur afgezegt is. Voor haar heel begrijpelijk. Die verzet ook al haar plannen.

Kwa betaling: eind januari heeft ze betaald. Daarna is ze in februari nog meegeweest een aantal keer. Daarna begon het afzeggen. Sindsdien is ze niet meer geweest. De betaling nam ze mee de eerstvolgende keer dat ze kwam. In princiepe dus nog geen problemen dusver. Echter wilde ik nu dus toch het geld maar gaan ophalen. Want ze is een maand niet meegeweest. En het geld komt me mooi uit voor de smid nu. Echter kreeg ik dus nu ineens te horen dat ze niet van plan waren al te betalen. Ondanks duidelijke afspraken.

Ik heb hen opgedragen met een oplossing te komen. Ik heb besloten dat ik er geen heisa van ga maken. Ik vind het heel jammer hoe het gelopen is. Maar ik vind dit het niet waard om zo over te piekeren zoals ik nu doe. Ik heb ze opgedragen met een oplossing te komen. Komt er van hun geen reactie meer dan is het gewoon over. Dan hoeven ze geen voet meer in mijn weide of stal te zetten. Dan is het gewoon over.

Ik ben in de tussentijd al aan het rondkijken voor een ander meisje. Ik heb namelijk het gevoel dat deze mensen er geen moeite voor gaan doen. Ze lezen de berichten. Maar geven gewoon geen respons meer. Ook proberen te belken. Dan word er niet opgenomen. (kan uiteraard toeval zijn. Maar gezoen de geschiedenis...).

Ik ga dus rustig wat rondkijken. Ik wacht nog op een eventueel antwoord. Maar voor mij is het eigenlijk wel klaar zo..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 maart 2013 12:27 
Moderator

mister_macho schreef:
Ik heb namelijk het gevoel dat deze mensen er geen moeite voor gaan doen. Ze lezen de berichten. Maar geven gewoon geen respons meer. Ook proberen te belken. Dan word er niet opgenomen. (kan uiteraard toeval zijn. Maar gezoen de geschiedenis...).

Soort zoekt soort zeggen ze weleens? Gelukkig ben jij zelf een expert in dit soort zaken, dus dan weet je wat je te doen staat nu. Of er flink bovenop duiken dat ze doen wat ze hebben afgesproken, of lekker verder gaan met je leventje en een nieuw iemand zoeken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 maart 2013 12:47 

Jij typt wat ik dacht!

Zelf ben je ook niet te bereiken als mensen je willen spreken over je afspraken dan gooi je ook het antwoordapparaat erop en zet je ''populaire'' dingen op facebook neer onder het motto ; heb nu zo'n leuk bericht op mijn apparaat staan,je belt met een avondclub''
En dat terwijl mensen jou willen spreken over gemaakte afspraken en belofte's (die je nog steeds niet bent nagekomen trouwens)
Nou wauwie leuk hoor Astrid,ga hier maar fijn zielig doen en raad vragen over hoe dit op te lossen.

Soort zoekt soort en karma is een leuk iets en dat gun ik jou van harte.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 maart 2013 14:50 

@ rainbow. Als je op mijn pb had gereageerd had je de portretten al in huis gehad. Het feit dat jij niet reageerd op mijn pbs wilt niet zeggen dat ik mijn afspraak richting jou niet nakom.

Het feit dat ik hier raad zoek, is juist omdat ik richting hun niks verkeerds wil doen. Ik heb ingezien dat ik zelf doute dingen heb gedaan. En ik wil dat niet meer doen. Ik vraag dan ook hier raad inderdaad. Omdat hier aangegeben.word dat jullie nette mensen zijn die klaar staan voor een ander. Ik heb al mijn excuses aangeboden. En ik houd me aan mijn afspraken nu. Portret voor Solitudine is nog in de maak. Evenals voor Hotchocolat. Die van jou liggen al twee weken klaar. Maar gezien jij mij negeert en zulke reacties post (ik zeg niet dat ik dat niet begrijo. echter na mijn oplossing vind ik het een beetje flauw..). heb ik het idee dat jij geeneens een portret meer wilt.

En wat maakt het uit wat ik voor voicemail op mijn telefoon zet? Dat heeeft hier totaal niks mee van doen. En als ik een grappig bericht op mijn foon wil zetten dan doe ik dat. Daar hoef ik jou toch geen toestemming voor te vragen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 maart 2013 15:05 

Welke pb dat dan? want jij hebt mij niks meer gestuurd!!,het laatste was dat je de tekening nog moest uitwerken en verder heb jij niks van je laten horen. Bovendien weet je mijn adres dus je had ze allang op kunnen sturen als je ze ook werkelijk klaar had.

En van je voicemail,mensen proberen jou te bereiken en jij wist wel hoe laat het toen was en jij nam toen nooit de telefoon op net zo als je moeder die ook wel wist dat je weer fout bezig was en ondertussen lollig doen dat schiet mij verkeerd.

Wederom hou jij je weer eens niet aan de afspraken! en loop je hier een beetje slijm slijm zielig populair mee te doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2013 21:06 

Om een update te houden. Inmiddels is er betaald. Er bleek een heel verhaal achter te zitten.

De keren dat wij hebben proberen te bellen was er schijnbaar niemand aanwezig. Toch nog eens gebeld, en dit keer wel iemand aan de lijn!
Het blijkt dat het meisje straf heeft, en tot mei zeker niet meer mee mocht. Echter had ze dit al vier weken terug tegen mij moeten zeggen.
Ook zei het meisje, dat ze van haar moeder moest zeggen, dat zij niet wilde betalen omdat ze maar drie keer geweest was. (Moeder zelf kregen we voorheen nooit te pakken. Ondanks herhaaldelijk proberen. Meisje gaf via mail wel antwoord). Ik had haar toen gevraagd of dat ze haar moeder wilde zeggen dat wij hadden proberen te bellen en of dat moeders terug kon bellen.
Nu blijkt dan moeders ten eerste nooit gezegt heeft niet te willen betalen. En ten tweede heeft het meisje nooit tegen moeders gezegt dat wij hebben proberen te bellen.

Blijkt dus een hele andere situatie te zijn dan we dachten. Er is nu betaald. En we hebben ervoor gekozen met dit meisje te stoppen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 2 uur