Paardenforum Cavaletti

Het is nu 12 dec 2018 21:59

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ideeen voor pensionstal.
BerichtGeplaatst: 23 nov 2016 13:37 

hay,

mijn ouders hebben een oude boerderij gekocht op de grens met Duitsland, en deze wordt op het moment geheel gerenoveerd. In de grote schuur komen 9 boxen van 3,5 x 3 meter in een cirkel te staan (klinkt heel onpraktisch maar wegens lage muren is dat het enige wat past). Ik mag daar een pensionstalletje (kleinschalig) van maken, maar ik vroeg me af hoe ik dat het beste zou kunnen aanpakken, en klanten kan trekken. Het is in een boeren gebied waar mensen uit de regio zelf land hebben voor een paard, dus er is niet veel vraag naar pensionstalling in de omgeving. Ik zal me dus meer op mensen van buiten de streek moeten richten. Bijvoorbeeld: vakantiestalling (slaapverblijf aanwezig), revalidatiestalling, pensioenpaarden rusthuis, opfok, enz. misschien hebben jullie nog meer ideeen? wat ik dus eigenlijk wil vragen is: kunnen jullie mij helpen met ideeen om toch een soort van 'pensionstal' te maken? Ik heb zelf nog niet echt een duidelijk plan, en wat zouden julluie verwachten als je je paard bij mij zou stallen? ik hoef er niet van rond te komen, maar wil er wel wat aan verdienen.

alvast bedankt voor jullie ideeen. :D :)

gr Madelief

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 jan 2017 00:28 

Welkom hier op Cavaletti Madelief !

eigenlijk ben ik best wel benieuwd hoe het eruit ga zien als de stallen af zijn in een cirkel. Ik ben nog nooit zo stal tegen gekomen. AL wat jezelf al zegt over de pensionstalling maken daar heb je al veel iedeeen over. Ik zal eerst proberen om een vakantiestalling te gaan doen en dat langzaam uit gaan bouwen tot pensionstalling. En gewoon bekent maken dat er mogelijkheid is in de omgeving en daar buiten tot pensionstalling. Heb je ook al foto┬┤s ?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur