Paardenforum Cavaletti

Het is nu 19 dec 2018 01:33

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ponykamp
BerichtGeplaatst: 03 jul 2017 19:44 

hee, misschien een rare vraag, ik wil graag deze zomervakantie op ponykamp naar een andere manege dan mijn eigen manege. maar wil ik niet alleen gaan. is er iemand die misschien deze zomervakantie ook op ponykamp wil (miss ergens aan zee) en dat we samen kunnen gaan?
let me know! x

Profiel  

Berichttitel: Re: ponykamp
BerichtGeplaatst: 04 jul 2017 16:49 

Hoi Sterrebosman, Welkom hier . Het is zeker geen rare vraag . De meeste die hier zitten en actief zijn , zijn 18+ en nog veel ouder. Misschien kun je meer over jezelf vertellen en wat voor pony kamp je echt zoekt. Als je aan zee wilt rijden dan weet ik wel een leuke ponykamp. Op Terschelling bij Terpstra Huifkarwagen verhuur.

Profiel  

Berichttitel: Re: ponykamp
BerichtGeplaatst: 07 jul 2017 01:19 

Hoi Sterre, ( ik ga er even vanuit dat je zo heet :) ) Hier op het forum zijn de meeste inderdaad zoals Jansje zegt wel minstens 18+ wil niet zeggen dat ze niet meer op ponykamp willen, ik ben op mijn 21e nog met mijn oppaskind van 13 op ponykamp geweest in Drenthe en dat was echt enorm leuk. Misschien juist wel omdat ik één van de oudste was, er waren er nog drie in mijn leeftijdscategorie, twee van 19 en één van 20. Misschien kan je deze vraag ook op Bokt.nl zetten daar is het op dit moment sowieso drukker en dan maak je meer kans.

En misschien is het inderdaad handig om wat informatie over jezelf te plaatsen, hoe oud je bent, hoe oud je metgezel mag zijn en waar je heen wil, niet alle kampen accepteren mensen boven de 18. En vraag anders eens rond op je eigen manege of in je eigen omgeving. Zoals ik al zei ik ging mee met mijn oppaskind, dus we zaten niet samen op een manege. Gewoon mensen in je omgeving vragen, er zijn altijd wel mensen die mee willen.
Succes!

OH en aanvulling, de oudste dochter van mijn vriend is twee jaar geleden alleen gegaan en had binnen het uur al vriendinnetjes gemaakt op kamp. Je komt allemaal voor hetzelfde dus dat is natuurlijk ook zo gebeurt. Leer je ook weer nieuwe mensen kennen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur