Gister zo'n heerlijke wedstrijd gereden..

Voor een verslag van wat je hebt meegemaakt met je paard, bijvoorbeeld ook wedstrijdverslagen

Gister zo'n heerlijke wedstrijd gereden..

Berichtdoor dawn op 22 nov 2009 10:19

Weer eens een bericht van mij. Eind mei had ik een puistje op een heel fijne plekDown underwat uiteindelijk helemaal is gaan ontsteken. Het is in het ziekenhuis open gesneden zodat de rommel eruit kon, gehecht en toen is het even goed geweest. Ik mocht alles weer doen volgens de chirurg en dokter. Heb nog twee weken rustig aan gedaan en toen weer begonnen met rijden. Weer mis en opnieuw ontstoken. Na weer een antibioticakuur, pleisters plakken met betadine enz. uiteindelijk op de lijst voor een operatie onder narcose, want de plaatselijke verdoving was geen pretje :pale: 4 dagen voor die operatie zat het ineens dicht en was het rustig. Dus toch maar z'huis gebeld, anders lig je daar onder narcose en zegt de chirurg misschien:"Wat doet deze vrouw hier :biggrin: . De chrirurg zei dat het af en toe idd toch op de natuurlijke wijze over kan gaan en de operatie werd gecanceld. Mocht het toch weer mis gaan, dan moest ik direct naar hem komen en niet naar de huisarts.

Al met al heeft dit gedonder bijna 5 maanden geduurd. Ben zo'n 4 weken geleden rustig weer begonnen met rijden. Nog heel onzeker, gaat het goed?? Ja het gaat goed. Steeds maar 20 minuutjes rijden en dan er weer snel af. Maar het bleef goed gaan. Dus dat opgebouwd en uiteindelijk gister weer op wedstrijd. Voor dit gedoe hadden we de punten binnen voor de B en mocht ik dus L1 starten. En dat heb ik gister dus gedaan! Het was op de haflingerwedstrijd in Vinkega.Heb zo fijn kunnen rijden. Was super tevreden toen ik klaar was. Echt zoals het thuis nu gaat, zo ging het ook tijdens de proeven! Dus heb echt laten zien waar we nu staan. Ik heb een heel gezellige dag en uiteindelijk was de score 182 en 187, dus mijn eerste 2 punten in de L1 zijn binnen en ik had ook nog een tweede prijs. Nou dat wilde ik even kwijt :flower:
L1+2!!, Zelf weer geblesseerd:(
dawn

Re: Gister zo'n heerlijke wedstrijd gereden..

Berichtdoor pucklovertje op 22 nov 2009 13:29

wow, goed zeg, gelijk 2de & 2 winstpunten! :D
Fokkerhutte Abel :hearts:
B+1 :D next: 26-09-'10
pucklovertje

Berichtdoor elzagekkie op 22 nov 2009 17:41

goed man!!
gefeliciteerd met je tweede prijs en je twee winstpunten!!
Zomervakantie!
elzagekkie

Berichtdoor Mir2horses op 23 nov 2009 20:13

Zooooo hardstikke goed joh! Gefeliciteerd, en voor deze fijne dingen doe je het he?? :D
(*) Een hinnik van mijn allerliefste horse Monty!! (*)
Mir2horses

Keer terug naar Het Dagboek