In de wintermaanden staan bij ons de paarden in de paddocks. Nou staat Monty meestal gezellig met zijn maatje.
Alleen.. ze zijn zeer aan elkaar gewaagt, ze doen echt niet heel lelijk ofzo, maar Monty word behoorlijk veel gebeten. Nou resulteert dit in ' kleine' wondjes en bijthappen. En ik moet hierbij zeggen dat Monty echt geen heilige is hoor, die bijt echt wel veel terug en hij zoekt het ook op, maar zijn maatje is gewoon sneller.
Mijn dillema.. Gisteren en eergisteren is aan beide kanten van zijn hoofd geraakt, net onder zijn ogen. Niet vreselijk grote wonden, maar ik vraag me af of ik ze toch maar niet uit elkaar moet halen?
* Ziet weer hele verhalen van gebroken been voor zich..*
Ik vind het echt best wel lastig. Monty heeft veel uitdaging aan zijn maat, vind dit ook echt leuk. Maar vraag ik nu niet om grotere verwondingen? (Of ben ik gewoon te pietluttig gezien zijn verleden

)
Hij stond voorheen altijd met mijn bijrijd-paard (merrie) en hiermee stoeide hij ook wel, maar niet zo enorm, en over de merrie was hij de baas. Maar de merrie is verkocht, vandaar dat hij deze winter met de ruin staat.
Ik zou graag jullie reacties en overdenkingen willen horen.
Wij zijn B+12 L1+20 L2+20 M1+3#09-10-2016 kleine wonder Finn#