Dat de merrie dan melk lekt. M.a.w., de uier zit goed vol en ze zit niet heel ver van de bevalling af. Kegelen dus idd. Maar... het kan ook nog makkelijk 2 weken duren. Let op alle verschijnselen bij elkaar voor het voorspellen van de bevalling. Heeft je merrie een birth alarm om? Lijkt me wel wenselijk.
Okee, bedankt, kvind het best spannend! Ze heeft niet zo'n alarm om.. Maar ga vanacht zoiezo nog een x kijken.. Kan dat ook? Is de kleur van dat kegelen altijd super wit? Want het wordt wel wat witter, maar tis nog een beetje doorzichtig.
DAt klinkt als kegelen zoals Kay ook al zegt. Ik zou even kijken naar haar kont is die die al erg veranderd dan normaal? 1 keer kijken is niet voldoende hoor. Wij doen het altijd om de 2 uur en dan presteren merries het nog om het veulen ff tussen door te krijgen.
Ik keek niet alleen maar ook mijn vader en zus. dus het was wel vaker.. En toen mijn zus om half 1 ging kijken lag daar een veulentje!!:D Dus iedereen ging gelijk kijken ^^ Het is een super mooie bont merrie en het drinkt meer dan goed